14 oktober 2010

julkänsla.

Nog för att jag har lite och fixa idag innan min intervju men jag behöver inte vakna redan vid halv 9 för det, suck. Skulle egentligen varit på intervju vid 11 idag men de ringde igår och flyttade fram det till 14 (håll tummarna för mig då) vilket gör att nu får jag ytterligare tre timmars dötid. De enda jag ska göra är att duscha, göra mig iordning, packa lite inför helgen samt lämna bilen. Kanske borde luncha hos mammi idag igen, hrm.. Får ringa henne snart.

Nu sitter jag iallafall här lite halvt nerbäddad i sängen med tända ljus i hela rummet, bredvid mig har jag ett doftljus som ger en sån otrolig julkänsla, den heter "sugar & spice" och doftar kanel, mums! Ska köpa fler doftljus när jag är på Gekås nästa gång, vilket troligen blir imorgonkväll om M får tillbaka sin bil i tid. Han behövde en ny jacka bland annat, jag med egentligen men kanske väntar med det till London, we'll see.. På min lista står det bara doftljus, en julskiva och strumpor (hade visst hål i ALLA mina par förutom ett) Frukost nu! Ps. vet ej när man får reda på om man får jobbet, men så fort jag vet så skvallrar jag här.

Inga kommentarer: