15 oktober 2010

kanelbulle.

Intervjun igår gick bra, dock var det en gruppintervju på 10 personer vilket jag inte hade väntat mig. Jag ogillar det, men tycker somsagt att det gick bra ändå. Får reda på nångång i nästa vecka om man fått det, hoppashoppas. Det var bara på 25 timmar i veckan men om jag plussar det med Skopunkten så går det helt klart runt.
Just nu sitter jag i Hylte, igen.. ja jag vet! Men det är fredag och M slutar tidigt, in two hours. Vi ska lämna bilen på verkstan en snabbis, hinner vi sen få tillbaka den i hyfsad tid så kör vi somsagt till Gekås. Var där för inte så längesen men då drog vi igenom det på en halvtimme bara, nu är det kväll när vi ska dit och då är de alltid grymt lite folk så bra mycket skönare. Nu ska jag bunkra upp mig i soffan med varm oboy och en kanelbulle, M gillar ändå inte sånt så lika bra och passa på när inte han är hemma, hihi. Ciao!

Inga kommentarer: