27 oktober 2010

julfilm.

Sitter här med en katt i knät och en under ena datorskärmen, ganska mysigt om jag ska va ärlig. Är hos Mikael, han har ju två st missar.. Får dock se hur de blir när vi flyttar för dessa är ju delvis utekatter och vi ska ju bo på tredje våningen, kan kanske fungera även om vi får vänta oss mycket "gnäll" i början men nu har de varit inne ett bra tag och gnäller inte vid dörren jämt. Jag har blivit så fäst vid dem nu så aa, blir tomt annars. Kan bara tänka mig vad M kommer känna ifall det inte funkar.. 
Menmen, ska snart dra ut i köket och ta tag i disken, inte så hemskt mycket och det är skönt att bli av med. Vid strax efter 12 kommer storasyster Maria hit, vi ska laga lite mat, gå på promenad och titta på någon julfilm inne i biorummet, det kan eventuellt blir Polarexpressen i 3D. Ja, vi är besatta av julen nu men det är ju faktiskt "bara" två månader kvar. När M har kommit hem så drar vi in i till Halmstad allihop och möter upp Marias pojkvän för att äta på nån pizzeria eller liknande och bara chilla. Imorgon är M ledig så han ska va nere hos mig, jag har liten möten etc som jag måste hinna med men sen ska vi titta på lite fler soffor, me like! Ciao.

Inga kommentarer: