25 oktober 2010

frusen.

Sitter här i min säng och fryser ihjäl om näsan, långfingret och tårna samt nyser lite från och till. Vet inte vad det är med mig.. Mår fint i övrigt och så, men att frysa om just näsan är min grej. Har precis ätit iallafall, de blev hemgjord potatismos och stekt fisk - mums säger jag bara! Och innan dess var jag ute och gick en timme med stavar tillsammans med storasyster, känns jäkligt bra nu efteråt. Kanske att vi gör samma sak imorgon, ska iallafall dit och dricka julte samt äta pepparkakor innan jag åker till Hylte - igen! Kan inte slita mig ifrån min M, och så är det väl i början.. Om 99 dagar bor vi ihop, inte ens det då vi hoppas kunna flytta in i början av januari istället för 1 februari. Jag längtar! Nu ska jag krypa ner igen, värma mig.

Inga kommentarer: