25 oktober 2010

åtta dagar kvar.

Sitter just nu och äter mitt första mål för dagen. Dock ett nyttigt sådant med pasta, bönor, paprika, morötter, gurka, tomat, svamp, frön och korv - tycker det mesta där är nyttigt. Har precis städat/plockat undan lite då det kommer en kille och ska kolla in lyan imorgon förmiddag. Det var egentligen allt jag hade planerat för morgondagen fram tills jag läste underbaraste Camillas blogg där hon tog upp det här med att växla pengar. Fan, hur mycket ska man ha med sig egentligen? Hon skulle ha med sig 6000 och jag satsar väl på detsamma ungefär, tror dock inte jag kommer spendera allt eftersom att jag är rätt snål av mig men jag har hellre för mycket pengar än för lite. Men bara musikalerna lär ju gå på en tusenlapp tror jag.. Frukost ingår vilket är ganska skönt, då kan man verkligen bunkra upp på morgonen och hålla sig till någongång på eftermiddagen, med lite mellanmål då såklart. Men som Camilla sa: jag har pengar och det är meningen att jag ska göra mig av med dem. Jag fick ju faktiskt den här underbara resan i student/födelsedagspresent, och fyfan.. Jag slet som en jävla jude i skolan, alltså är jag värd lite shopping och massa god mat under fem dagars tid. Iallafall, jag ska alltså växla pengar imorgon samt springa ner och hämta min resväska, den kommer dock vara ganska tom på vägen dit ---> proppfylld på vägen hem.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tyvärr ingår frukost inte... :-(

maria sis sa...

Weeej Camillas kommentar om att spendera pengar diggar jag. :)

Nu har du ännu en grej o göra tomorrow - pepparkakor hos moi!