18 oktober 2010

frusen näsa.

Det går fort att städa en etta, riktigt fort. Och då gjorde jag ändå iordning köket samt badrummet ordentligt, + dammsög och torkade golven. Jag kan inte säga att jag älskar att städa men jag längtar somsagt tills man har en större lägenhet och göra fin, i en sån här liten så ser man knappt nån skillnad och då blir man inte alls motiverad. Bor man större kan man variera lite grann, byta plats på grejer och ställa de i olika rum etc. Längtar somsagt! Påtal om att längta.. Idag fyller min bästa vän 21 år, ringde henne i förmiddags men hon svarade inte så provar att ringa lite senare. Om 15 dagar drar vi till London och har the best time ever, och jag får avslöja min lilla hemlighet för henne, därefter kan jag göra det här. Mamma vet redan, troligen båda syrrorna med men jag vill verkligen se fina Camillas min när jag säger det, tihii.. Tror och hoppas att hon glädjs för det. Nu ska dricka lite te och värma min frusna näsa. Ciao!

Inga kommentarer: