24 september 2010

Up, once again

Jag är uppe, inte lika tidigt som igår men ändå tidigt. Som sagt så skulle jag ju va duktig och springa ner till min fastighetsskötare och kolla med min hyresavin och de har bara öppet mellan 8-9 så det var bara till att ställa klockan. Hyran skulle komma idag iallafall så det var ju bra, typ.. Äntligen fick jag dem till att lova att komma hit på onsdag för att byta ut mitt handfat i badrummet med som jag påmint dem om varje månad sen i mars, så får hoppas att det verkligen kommer nu, annars blir fröken inte glad.

Tänkte ta och läsa tidningen nu för en gångs skull innan jag drar till Eurostop, måste lämna tillbaka mina strumpbyxor som va trasiga samt handla lite fryst frukt till mina smoothies. Efter det ska jag städa, duscha och vara nervööööös! Hihi..

Inga kommentarer: