23 september 2010

oväntade inkomster.

Har haft en ultramysig dag med Sanna, som vanligt. Vi ska jobba ihop nästan torsdag med vilket alltid är kul, Pitt/Caroline ska också vara med så det kommer bli superduper! Självklart för sällskapets skull men även för den finfina lönen vi får rätt i handen :) Satt och tittade på lite bilder på oss tre från skolan/studenten nyligen och bestämde mig för att äntligen framkalla lite bilder som jag förhoppningsvis får upp här hemma eller in i ett riktigt album. Är mestadels bilder från själva studenten då jag änsålänge bara har bal-bilderna på mailen, tar en evighet och lägga över de till själva datorn så det får vänta tills jag har mer tid.

Fick en oväntad men väldigt välkommen överraskning idag. Semesterersättning från Jula på 2600kr, inte supermycket men det är 2600kr mer än vad jag trodde att jag skulle få denna månaden. Täcker ju min hyra, vilket Stena Fastigheter tydligen inte vill att jag ska betala denna månaden då de inte skickat ut någon avi eller liknande.. Men jag får väl vara ordentlig och gå ner till kontoret imorgonbitti så vi får löst det hela. Imorgon kommer förövrigt bli en väldigt, väldigt bra dag! Godnatt.

1 kommentar:

Evelina Olofsson sa...

Hej Lovisa!

Vad roligt med en oväntad inkomst! Vissa hyresavier har tyvärr blivit försenade på grund av tekniska problem i vårt system. De ska dock delas ut absolut senast under nästa vecka (40).

Ha en skön helg!
Evelina Olofsson
Informatör
Stena Fastigheter
Tfn 075 24 15 022