13 september 2010

måndagsångest.

Godmorgon. Fick dra mig upp ur sängen och sätta på radion direkt för att min måndagsångest skulle försvinna, jag försökte egentligen sova så länge som möjligt men vid halv 9 så vaknade jag var 5:e minut och tittade på klockan, började känna depp och då fick jag hoppa upp illa kvickt. Glad att jag löste det åtminstone! Men jag hatar att "bara vänta" på att jobbet ska dra igång, hade älskat och få börja vid 8-9 på morgonen, nu börjar jag först vid 12 vilket är ytterst drygt. Nu är det i försig bara tre dagar denna veckan så jag hoppas att det ska gå smidigt men därefter hoppas jag självklart hitta något annat, något mer tillfredsställande. Men såklart, detta är ett jobb - finns många som skulle vilja ha ett. Hrm, nu har jag 1,5 timme och fördriva... What to do?!

Inga kommentarer: