03 september 2010

Kan inte sova. Sista natten i denna sängen som 19-åring, de två kommande nätterna kommer jag sova på en soffa, dock är det en stor och härlig soffa så jag ska inte klaga. Orsaken till soff-sovande är ju den kommande kräftskivan på lördag, det är ju min syster och hennes pojkvän som anordnar det men Maria frågade om inte jag kunde komma med redan imorgon för att kunna hjälpa till och förbereda med dukningen, maten etc. och det kan jag ju, erbjöd mig till och med att baka bröd i Mattias söta lilla kök, tur att jag har hela lördagen på mig att göra det så jag får tillräckligt med plats utan att någon står och flåsar mig i nacken. Kommer bli riktigt härligt och roligt tror jag, det är ju ändå min första kräftskiva och efter 12-slaget är det ju ändå min 20-årsdag, det här kommer bli bra! Jag menar kräftor med massa gott tillbehör, mycket människor, härlig musik, gratis dryck och en varm badtunna när det börjar bli mörkt = MER ÄN BRA! Och som grädden på moset kan jag dagen efter leva på tårta, vilket lär vara himmelriket då jag troligen kommer vara lite bakis. Nu ska jag försöka sova igen, godnatt.

1 kommentar:

maria sis sa...

Ja låter faktiskt som att det kommer bli en riktigt bra helg! :) Vi hörs snart o bestämmer something!