27 september 2010

10.35
 Jaa-a, jag är vaken! Hör både en motorsåg och en gräsklippare utanför fönstret. Upp skulle jag väl i vilket fall som helst men iallafall, det är irriterande. Har strax tvättid, mellan 11-15, dock inte så mycket men de lär bli några maskiner. Efter det ska jag dra in till staden och fika lite med systrarna, antar att de vill höra skvaller.. hrm, wonder why.. Hihi! Därefter åker jag hem till Åsa, tar en liten välbehövlig promenad med henne och skvallrar ännu mer. Kanske att M kommer inom ikväll, men det är lite osäkert beroende på om han fick ledigt imorgon eller inte, i vilket fall som helst så skulle han till Falkenberg och hälsa på en kompis efter jobbet så kommer han så blir de nog rätt sent. Ciao!

13.15
Läste min gamla kompis blogg för en stund sedan, idag är det två år sedan hennes mamma blev överkörd här i Halmstad och försvann, bara sådär. Ringde direkt min mamma, frågade om jag fick komma och äta hos henne ikväll, det fick jag. Idag blir alltså en dag med de jag bryr mig allra mest om, och som de skulle göra allra ondast att förlora. Fika med systrarna, färga håret och prata med Åsa, äta med fina mamma och sen kanske få sova med M. De som fattas nu är MIN pappa, farmor och farfar samt min allra bästaste vän Camilla. Pappa, du läser ju denna bloggen.. Ses imorgon, kanske kan äta hos dig?

2 kommentarer:

Sissy M sa...

Weeej systerfika har vi inte haft på läääänge! Längtar faktiskt! :) Puss.

PS. Ta med mobilen så man får se en bild på pojkvännen! :) DS.

Unknown sa...

Kärlek!! Varför skickar en bild på min men du inte på din? Hmm...måste åtgärdas babe!

Ses snart my darl!!