28 september 2010

good day.

Jag fick sova med min M inatt, han kom och hämtade mig och Maria igår vid 21-tiden och han åkte hem för två timmar sen. Vädret idag har ju varit kanon så vi var nere på Östra stranden och gick en sväng, vilket var väldigt mysigt. Nu sitter jag och tittar på Idol och har precis färgat håret, blev så sjukligt sugen när jag gjorde det på Åsa igår så nu är de mörkare, eller ja det är tanken iallafall men har inte kollat ännu, hihi.. Brukar färga håret på hösten, då ska det va mörkt! Imorgonbitti är de möte igen, mitt sista. Eftermiddagen blir det lugnt, går nog bort till bästaste Farfar. Godnatt.

1 kommentar:

maria sis sa...

DUUU klarade det själv sis! BRA! För jag kollade nämligen inte Idol utan pluggade så hade varit tajt för mig idag ändå. Ska bli spännande o se resultatet! Puss