18 augusti 2010

Haft uppehåll nu några dagar, och när jag skriver detta så vet jag inte ens om jag kommer publicera det. Har jag tappat suget helt?! Jag försöker verkligen tänka positivt och se möjligheterna i denna "ledighet" som jag nu har men det är jävligt svårt. Vill kunna läsa en drös med böcker, titta på film, pyssla med smågrejer och kunna njuta av det men något hindrar mig och jag vet inte vad. Mitt i allt sökande efter jobb, kurser, resmål så vill jag ju kunna göra annat.

Jag har varit ute och igång nu sen vid tio imorse, klockan är nu fyra och jag borde kunna komma hem och lägga mig framför lite bra tv eller liknande, och visst, jag skulle klara av att titta på fyra timmar av One tree hill nu men jag trivs inte med det, skumt. Mamma föreslog att jag borde rensa igenom min kaotiska klädkammare, och visst det skulle ta några timmar men att sen bara ta tummen ur och göra det.. AHH! Vet inte vad detta inlägget gav egentligen faktiskt, är bara frustrerad! Kan inte någon vänlig själ ta sig an mig?

Inga kommentarer: