10 augusti 2010

Glömde bort tiden igår och missade sista bussen hem från Åsa, passande nog så är hon och min mamma nästintill grannar så jag drog hem dit och somnade på soffan. Vaknade dock med ihopklistrade ögon, kändes som att jag fått tusen sandkorn i dem men det var ju bara pga att jag sov med linserna, jaja. Är hemma at my place nu och väntar på att Maria ska vakna så vi kan dra ut och gå, känner verkligen att de behövs även om jag har ont lite överallt.

Tänkte bara kortfattat skriva om de här med lumpen. Valde att hoppa av tillfälligt, vill jag återkomma dit så finns de en utbildning som börjar i januari och håller på i endast fem månader istället för elva och är mer specialinriktad på det jag vill göra så vi får se helt enkelt, allt sker ju som sagt av en orsak.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg att du smsat, har ny mobil så den gamla låg av hela veckan. Det är därför jag inte svarat. Det var det jag menade alltså./J