12 juli 2010

Strax innan fotbollen var slut igår (ja det är sant, jag tittade inte färdigt!!!) så kom Maria och hämtade mig för en promenad på galgberget men det blev intervaller istället. Fy fasiken vad vi svettades, trots att jag sprang i shorts och bh så rann de nog av en hel liter från mig kändes det som. Planen är väl att göra samma grej ikväll igen men jag vet att det blir svårare för nu är inte Maria med + att jag gärna väntar till 22-tiden, ännu senare om det är möjligt men då finns det inget ork och ta sig upp till galgberget och det är riskabelt att springa halvnaken här på blatteberg. Galgberget är så praktiskt med, slingan som är tre kilometer är upplyst och då joggar jag oftast fem stolpar, går fem och spurtar sedan två. Det får mig till och orka, här finns det inget sådant. Men ska försöka hitta lite motivation iallafall, det går skitfort nu när jag går/springer tack vare att jag la ut otroliga 1500 spänn på ett par skor häromdagen, hittills har jag känslan av att de var välspenderade pengar. Nu ska jag äta glass i den här sanslösa värmen sen ska jag ut och förbränna det!

Inga kommentarer: