13 juli 2010

Jag står inte ut i den här värmen! Det är så sanslöst kvavt. I eftermiddag ska det ösregna och åska, sägs bli ganska allvarligt. Jag gillar oväder men det måste vara kallt med! Har fått det här värmeslagsyndromet som de pratar en del om, över 40 graders feber och svettas för ingenting, det är riktigt jobbigt och varannan minut känns det som jag ska falla till marken, den känslan hade jag på jobbet flera ggr igår. Jobbar 12-19 idag, hoppas det ska gå relativt fort men de tvivlar jag på att de gör, brukar allt som oftast gå ultralångsamt när man inte mår som man ska. Jaja, ska lägga mig nästan totalnäck i sängen nu med fläkten mot mig i en timme, se om jag slutar koka....

1 kommentar:

maria sis sa...

Hoppas du mår bätte syrran. LÅter inte alls roligt att må som du beskriver...

Vi kanske kan springa ikväll om du e OK då. Jag ska väl iof rida efter barnbyggnaden i Skedala, men kanske helt enkelt! Puss