04 maj 2010

Sitter här och dricker underbart turkiskt te, vill aldrig att de ska ta slut. Kommer väl dröja någon månad men är redan beroende så måste leta ifall de har någonstans som är liiite närmre, hehe. Är ledig idag, ägnar det till några timmars tvätt. Tänkte först lägga upp lite bilder från resan här, de mesta finns på facebook också.

Utsikt från vår balkong, vi åt frukost på restaurangen där med.

Poserar framför massa coola byggnader m.m.

"billigare än ullared!"


Jag badar, superskönt!

Halmstadparet, Frida och Raffi


Sandra innan middag



Goda drinkar.

Yummy!

Jag och Sandra.

Jag och en turkfan.


Sandra.

Jag tatuerade mig...

Reslutatet blev slående.

Allt sker av en orsak, samma som rubriken på bloggen.


Spelade kort med Halmstadgänget

Poserar sista dagen.


Inga kommentarer: