12 maj 2010

Jag är trött. Ovanligt? Nej, inte om man räknar på de sista sex dagarna. Inatt fick jag dock för lite sömn, de vet jag. Skolan började strax efter åtta och där skulle man vara en timme sen fick man sticka hem igen, jag fixade iförsig menyn till nästa vecka så det var inte totalt onödigt. Jag ska göra ädelost och basilikafylld ryggbiff med råstekt nypotatis och rödvinssås, tror de blir supergott! Tänkte ta och tända lite ljus och sådant här nu, är så äckligt grått ute så jag blir deprimerad. Tar mig lite turkiskt te och pluggar.. Ska till Jula kl. 15, blir bara tre timmar idag men de räcker för mig, är ju bara min andra dag. Ikväll ska jag lägga mig i badet och grovskrubba min kropp så att den slutar fjälla någongång, jag tycker jag smörjer in den ofta men de räcker inte. Jaja! Ha det guld, I will.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vill hon ha myskväll med sin bästa kompis i helgen? <3

Maria sis sa...

Ha det så bra på Jula idag gumman! O en mysig kväll i badet! Kom gärna hit o kolla Greys om du vill sen. Puss