13 maj 2010

Dagen började med att jag tillsammans med Maria, Josse och Mary åkte ut mot Stenhuggeriet för att sen gå hem därifrån. Det var himla trevligt och skönt, var ca. en mil så känner mig duktig. Efter det följde jag med Maria hem och fixade lite käk sen stannade jag där nån timme och glodde tv etc. Väl hemma så började jag fixa i ordning i badrummet äntligen, inte kunnat göra de tidigare då ingen har kommit hit och borrat i mitt badrum. Efter 1,5 månad tog jag saken i egna händer och löste det. Därefter skuttade jag ner i badet och hårdskrubbade verkligen min kropp och det flöt omkring massa död hud, mysigt! *NOT* Men när jag skulle smörja in mig efteråt så är det ändå hur mycket fjäll/död hud kvar som helst som jag försökte skrubba med handduken med, men nix de går inte. Smorde in mig med lite babyolja istället så får vi se om det återfuktar något.. Irriterande vilket som! Nu ska jag iallafall ta tag i disken sen äta lite innan den absolut bästaste kompisen i hela universum kommer hit och spenderar kvällen med mig (pratar såklart om Camilla!) Kommer bli så sanslöst underbart, har saknat henne till tusen. Möter henne som tur är om en månad igen, på min student, om hon kan komma.. Är ju trots allt 100 fruktansvärda mil imellan.

Inga kommentarer: