17 april 2010

Hur fan kommer det sig att man inte ens kan sova tills när klockan ringer strax efter 8 på en lördagmorgon? Vaknade vid 7-tiden efter att ha drömt världens mardröm, gör jag allt för ofta nu. Somnade till under några minuter därefter men vaknade gråtandes varje gång. Nu är jag i vilket fall uppe och har precis ätit frukost. Ska cykla in och möta Jakob inne i stan om ett tag sen hoppas jag verkligen att det är roligt på slottet så att timmarna glider iväg. Om dem gör som de gjorde förra året så ska vi vara där några timmar på förmiddagen nu, sen paus ett x antal timmar för att sen jobba under kvällen. Då är Sanna där med, fast i serveringen så det blir lite roligare. Blir alltså inget firande av Ingmarie ikväll tyvärr, får ta det en annan gång bara. Ser redan framemot att få gå och lägga mig ikväll och imorgon dra iväg på kalas hos min fina kusin som blir tonåring :)

Inga kommentarer: