16 april 2010

Det blev ingen färg idag. Jag hittade först ingen svart någonstans så då gick jag till en riktig målaraffär men de ville ha 460 kr för tre liter vilket täcker EN vägg på typ 20kvm hemma hos mig, så nej tack! Då har jag hellre kvar denna ett tag till eller köper en vit och målar många lager för det fanns det gott om till ett mycket bra pris. Ska om ca. 30 min ta bussen hem till mammi, Sofia och Malte - det blir massa mys, tv och tacos! Blir nog inte allt för sent då jag ska jobba imorgon med, ska möta Jakob vid 9.15 ungefär och sen ska vi vara där till 22 är det tänkt men försöker få tag på arbetsledaren nu för 13 timmar är en hel del så ska se om båda måste vara där såpass länge. I sådana fall så kommer jag kunna åka till Ingmarie på kvällen och fira henne och det är alltid mysigt, men vi får se somsagt.

1 kommentar:

Maria sis sa...

Hoppas ni inte behöver va på slottet så länge båda två.
DC frågade mig idag om jag ville med till Ingmarie, hehe. Så det kom iaf en fråga sen. :) puss

Ps. ringde du flugger eller hur gjorde du?