12 april 2010

Blogglusten har varit borta under några dagar och än är den inte riktigt här men måste väl försöka. Det har jag iförsig gjort, flera ggr dagligen har jag gått in här och skrivit tre-fyra rader men sen raderat allt och gjort någonting annat. Idag har jag iallafall varit i skolan några timmar med världens förkylning och även på denna veckans idrottslektion skulle jag få tusen hårda bollar mot mig och en rejäl spark på smalbenet, på detta blir det även träningsvärk imorgon men vafan, man ska känna att man lever.
Under en timme nu under kvällen så var jag ute och gick en runda med storasyster, lämnade bla. ett paket och handlade lite. Mysigt!

Imorgonbitti måste jag till Polisen, ska fixa nytt pass. Det är ganska irriterande för mitt går egentligen ut den 24 maj i år, och jag kommer HEM från Turkiet den 2:e maj alltså är det ju fortfarande giltligt då. Ska inte resa något mer i år då jag ska in i lumpen så tyckte de var ganska bra tajmat. MEN, på biljetten står det att passet måste vara giltigt 6 månader EFTER hemkomst så nu får jag panga ut 400kr för ett nytt, BLÄ! Menmen, efter det åker jag, Pitt (Caroline) och Sandra till Gekås, Ullared. Blir inte där så många timmar för vi ska inte ha något speciellt, men alltid skönt och komma bort lite och fynda. Behöver lite smågrejs inför resan osv, såsom solkräm och någon bikini. Jag veeet dessvärre att det kommer bli så mycket mer, men ska verkligen försöka och begränsa mig, hehe. Nu ska jag titta vidare på Håkans bar som för övrigt är ett underbart program sen blir det Svenska Hollywoodfruar. För övrigt så är det mindre än två månader till studenten nu, blir så fantastiskt glad när jag tänker så. Och innan dess är det BAL och jag kommer bli så fantastiskt vacker! (ibland får man vara egoistisk)

Inga kommentarer: