25 mars 2010

Vädret är underbart, solen steker på och innan var jag ute en stund i en tunn hoodie, superskönt. Ska snart ge mig ut på promenad, har verkligen kommit igång med det här att gå en timme varje dag. Det brukar iförsig bli på kvällarna men ändå. Ska hämta ut ett paket också med tre söta klänningar/tunikor som inte kostade mer än 60 kr stycket så jag slog till, de är lite aprikosfärgade allihop och lite färg behövs alltid.

I eftermiddag kommer pappa hit och sätter upp mitt barbord äntligen, får se om han orkar sätta upp en hylla också annars ber jag bara han lämna borrmaskinen här så får jag se om jag vågar mig på det själv eller om Maria kanske kommer hit och hjälper mig, får be hennes ta med vattenpasset också annars är risken ganska stor för att jag hänger upp den totalsnett, hehe. Kanske inte så intressant inlägg det här men det är alltid något.

1 kommentar:

Maria sis sa...

Jo det va intressant o skoj. :)
Har det blivit nån matlagning av varorna du köpte? Puss