26 mars 2010

Vädret är underbart idag igen, har redan varit inne en vända i staden. Var på försäkringskassan en snabbis sen köpte jag en vårjacka som jag hade kollat på. Den kostade 399kr men sen kom jag på att jag hade 20% rabatt i ett häfte jag fick av mammi och sen drog jag mitt kort och då hade jag handlat för över 1000kr där sammanlagt så fick 50 kr rabatt till, alltså 269kr - mycket nöjd! Nu sitter jag och väntar på besök, ska bli väldigt trevligt. Blir våfflor och promenad i solskenet! (dock har jag inget våffeljärn, mammi har varit ubergullig och köpt ett till mig men inte hämtat det ännu). Jaja, här visar jag en bild på det absolut bästa vårtecknet samt på hur snyggt det blev när mitt barbord samt UBERCOOLA klocka kom upp. Inhandlade även finfina tulpaner på torget.

Inga kommentarer: