30 mars 2010

Promenaden var som väntat väldigt skön och jag hade velat gå längre men jag har en hemsk träningsvärk på baksidan av låret som sträcker sig upp till höften sen gårdagens träningspass och det är inte nådigt ska jag tala om för er. Ser ut som en gammal kärring när jag går! Menmen, fick ätit iallafall och har skrivit ner recepten till imorgon med. Ska strax ta tag i lite disk och dra över med dammsugaren, blir skitigt så jäkla snabbt här. Tråkigt och städa hos sig själv, eller det är skönt efteråt men man blir inte så motiverad. På torsdag ska jag först hem till farmor och putsa fönsterna, därefter hem till pappa och putsa där med samt dammsuga, torka golvet och sådant. Jag blir rik! Självklart gör jag inte det bara för pengarna med det är alltid ett plus. Ska ju träffa Sandra på lördag och boka sista minuten resa. Vi såg en igår till Turkiet den 17:e men ingen av oss hinner ses/boka förrän lördag så får se om den finns kvar då. Men blir att vi försöker åka slutet av v.15 eller vecka 16. Vet att de talas en del om det här och att det mest är massa snacka med alla dessa resor men nu har jag fått ett "överskott", från ett gammalt lån så nu vill jag unna mig själv detta och Sandra är minst lika peppad som jag. London med Camilla ligger fortfarande på is då hon endast kunde i början av Juni, när jag hade som mest med student osv. Men det är lugnt, vi har all tid i världen.

Inga kommentarer: