30 mars 2010

Allt känns faktiskt bra just nu. Solen skiner, skoldagen är slut och jag har åstadkommit en hel del. Än är jag inte klar men känner ingen press för det. Att projektarbetet blev färdigt igår och att jag idag fick lämna ifrån mig en bunta på över 30 sidor kändes så JÄVLA skönt, ursäkta uttrycket. Kände mig så glad när jag kom hem så jag satte igång med att plocka fram allt mitt påskpynt, det är inte så mycket men det livade upp lite. Har också målat om en hylla som stod i mammis förråd, den blev vit så att den ska passa i köket, ska bara se till och få upp den med. Ska strax bege mig ut i solskenet på promenad, går inom Jula med och lämnar in lite papper eftersom att de vill att jag ska jobba där lite helger och under sommaren. Efter hemkomsten ska jag äta, skriva ner några recept till imorgon och sen gå över till mammas moster som också är min granne och lämna en finfin blomma som tack för hjälpen under flytten osv.
Today is a good day!

Inga kommentarer: