20 mars 2010

Just nu smsar jag med världens BÄSTASTE kompis, alla som läser denna bloggen borde ju definitivt veta vem det är nu. Underbara Camilla såklart! Tidigare idag smsade jag henne om en weekend till London men det var mest kallprat, nu fick jag ett nytt sms med att flygen var apbilliga och att resan dit blir frökens studentpresent, min alltså! I mitten av maj pratar hon om och att hon ska beställa biljetterna snart men att jag inte får veta när. Jag insisterade på och betala själv men hon vill inte ge sig, jag får ge lite extra på boendet istället och some surprises när vi väl är i London. Så jäkla fetingcoolt! Några dagar i London med den finaste kompisen i världen, i härliga maj dessutom, kan man tänka sig något bättre? Hell no! Nu blir det till och lägga undan alla kronor man har, det kan inte bli billigt där borta.

1 kommentar:

Maria sissy sa...

Åhhhh va underbart!!!!! :)
Kul för er båda två!

Hittade du på nåt roligare igår sen när du hade pisstråkigt? Jag somnade vid 21 medan mattias kollade klart på en film o sen kollade han på tv oxå. Hehe, snacka om att jag va trött.

Nu e Mattias o jobbar så jag checkar internet sen blir det pluggilugg.

Puss