19 mars 2010

I onsdags fyllde min superbraiga kompis, Åsa 18 år och ikväll har hon och hennes kompis fest. Jag ska självklart dit! Det blir dock en nykter kväll för mig, dels för att det är billigare men också för att man mår brabra dagen efter. Min present är inte direkt nykter dock.. Åsa älskar ÖL men jag vet inte vilken så därför fick det bli en av varje, 11 st för och vara exakt. Tror hon blir glad! Blir även ett stort ölglas fyllt med godis. Ska kanske till daddi och käka tacos innan eller så sticker jag hem till mammi en stund. Have a great night!


2 kommentarer:

Jossan sa...

Cool present! Blev hon säkert glad över. Vem skulle inte bli det?

Förresten, gällande bokhyllan så tror jag inte det kommer att se dumt, kommer nog inte tänka på det. Men kolla blocket och halmstadtorget. Låg en del ute när vi var ute efter en sådan! Ett tips bara :) Kram

Åsnis sa...

Tack ännu en gång för presenten. Storler när jag kikar på den fina lådan och vet dess innehåll. Feting grym present och den sitter förbaskat fint! Får ses snart igen tycker man, kan behöva prata lite och sådant där <3