11 mars 2010

Jag flyttar till en ny lägenhet på söndag, en jättefin. Såklart! Ska bli så himla skönt och slippa höra ljudet av tomhet nu, här är så snuskigt stort. Behövde verkligen något sånt här i mitt liv nu, allt har bara känts skit och jag har inte kunnat tänka på någonting annat än hemskheter, nu är det bara flytt som virvlar runt i tankarna. Det är också stress men på ett roligt sätt. Mamma har varit med och tittat på lägenheten idag sen följde hon med hit, åt/fikade lite samt packade ihop grejer i köket medan jag tömde badrummet och klädkammaren. Jag ska försöka hinna med sovrummet med, byrån och så. Ska jobba imorgon med, börjar 9 eller 10 tror jag beroende på när jag orkar gå upp. Men ju tidigare jag är där desto tidigare får jag gå hem och fortsätta med packningen osv. So long!

1 kommentar:

Maria sissy sa...

den va superfin gumman! cooooooolt att vi kommer kunna se varandras fönster med, åtminstode tills det börjar grönska!
Hörs tomorrow! puss