10 mars 2010

Är jättetrött, tror det är för mina jäääävla drömmar jag har nu. Inatt var riktigt hemskt och jag kunde inte sluta gråta och skrika i den, fy fy. Är deppig med, men det är väl sömnen. Samt att den viktigaste personen i mitt liv fattas mig.... Jag borde vara glad, hittade en jättefin vårjacka idag samt ett par leggins med skinnimitation på (precis sådana jag letat efter), en massa plåster då jag har förmågan att skära mig väldigt ofta samt en massa god mat för under 400 kr, hur ekonomiskt och bra är inte det? Att jag varit duktig och tagit tag i disken borde jag också vara stolt över, att jag tittade på godishyllan idag men inte köpte något är också ett hurra! Ändå är deppet där, när ska det vända? Jag ska försöka trotsa det iallafall, ska strax bege mig ut på en promenad runt blatteberg och sedan besöka lidl för att se om de har rökt lax, jag och sissy ska göra egen sushi, såååå gott! Det sägs ju att man blir mycket gladare av att ge lite kärlek med så ska se om jag hittar några fina tulpaner att köpa med till Maria. Vet inte om de hon fick när hon fyllde år håller än, men man kan aldrig få för mycket blommor. Jag vet själv hur glad jag blev när Sanna kom hit med blommor, helt utan anledning! Nu ska Maria få det med, för att hon är en superduperbra storasyster och för att hon fick VG på sin tenta!

1 kommentar:

Maria sissy sa...

TACK TACK TACK för de underbara blommorna! Du e bäst! Jag e STOLT över dig! PUSS