03 februari 2010

Sömn brukar va den bästa lösningen på nästan allting, för alla. Inte för mig dock. Jag har nu ont i hela kroppen eftersom att jag har legat i samma ställning hela natten och täcket var helt orört, samma med kuddarna. Det är väldigt ovanligt för mig då jag vrider och vänder konstant, byter kudde och kastar ner några på golvet i sömnen. Orsaken är att min nacke säger stopp, de gör så ont att jag inte kan röra huvudet utan och ta tag i det och dra mig runt, bara av det gör de helvetiskt ont. Jag passade på att ringa vårdcentralen eftersom att jag och mamma inte åker till mormor förrän senare idag troligen, de håller på och tapetsera i mammis lägenhet nu så hon var tvungen och va hemma för att plocka undan m.m. Jag ska iallafall va borta på vårdcentralen vid strax innan 14, det är inte så värst långt dit men i flera dm djup snö så är det inte direkt roligt.

Inga kommentarer: