03 februari 2010

Jag hade bestämt vad jag ville ha i studentpresent och jag var fast besluten om att det skulle bli det. Jag gick in i butiken och ville bara prova armbandet för och se ifall det passade eller behövde göras större. De gick dock inte.. Jag tycker inte jag har stora handleder men tydligen för stora för dem. Jag fick iallafall ett tips om att man kan löda fast ett guldhjärta på ett armband som jag redan har och jag fick ett bismark-armband av mormor och Ingemar när jag konfirmerade mig så tänkte säga till dem att jag gärna önskar mig hjärtat. Det blir liknande det på bilden och nästan som de jag egentligen hade velat ha.. Sen det här med och önska sig annat av mamma och pappa är jättesvårt tycker jag. Helst vill jag ju ha något som man minns, har varit inne på ett knivset men har också kollat på en del ringar då jag tycker om sånt men använder alldeles för sällan. Här har jag hittat lite iallafall, fast jag vill ha det i guld. Men det är ju fyra månader kvar så hittar nog nåt annat kanske.

Inga kommentarer: