11 februari 2010

Ska strax krypa ner under täcket och sussa. Jobbade lite längre idag och imorgon är sista dan denna veckan sen är jag ledig tills på tisdag då jag ska jobba kväll. Har skola på måndag men det är rena lyxen jämfört med detta, jag saknar skolan! Imorgon lär bli tuffare än de andra dagarna tror jag men jag ska inte skriva om varför då folk faktiskt har fått sparken för att de nämnt sin arbetsplats eller chef i en dålig benämning. Det är inte såpass tufft att jag dör men man vänjer sig så fort på ett nytt ställe och efter två dagar med två personer så gör man allt på ett visst sätt och det tar sin tid men jag ska nog klara mig. Blir skönt med ledighet iallafall.. Mattias kommer imorgon vid 18-tiden, ska bli härligt och bara få mysa hela kvällen och sova/ligga i sängen hur länge man vill på lördagmorgon. Sängen skriker, kl. är inte ens 20.30. Vad är detta för liv egentligen?

Inga kommentarer: