26 februari 2010

Middag på stan och bio med pappa, en brabra fredagkväll. Vi såg Shutter Island, den var bra. Spännande men en aning rörig och man bara Måste diskutera den med någon efteråt, men det var kanske vad de strävade efter. Åkte iallafall hem till mamma en stund efter det för de ville jag skulle fixa med deras dator, de hade problem som de inte kunna lösa men jag fick iordning det på 15 sek, yey! ;) Det bjöds även på fika och sen bussade jag hemåt igen. Med mig hade jag två kassar med en ny vas till mina blommor jag fick av Sanna, två tröjor och några armband till mig själv samt födelsedagspresenter till storasyster som fyller 26 på söndag. Nu sitter jag mest här och inväntar finalen i curling, börjat tycka om det mer och mer nu på sistone, skulle vara häftigt och prova någongång. Imorgon MÅSTE jag diska för nu är besticken och nästan alla tallrikar slut, samma med glasen. Får väl även dra över med dammsugaren här också. Har historia-prov på måndag med så ska klämma in en del studier också. Bye..

1 kommentar:

Sista dygnet som 25! sa...

Va BRA att du löste datorproblemen på Fågelvägen. Jag visste inte riktigt hur man gjorde. :)
See you sunday! Puss