26 februari 2010

bara bilder

Sanna kom hit igår med massa frukt och dextrosol för att vi skulle orka plugga med projektarbetet och det fungerade. Fick också finfina tulpaner. Att man kan bli så himla glad över nåt så litet, vänner is the best.

Vi fortsätter i kärlekens tecken. Inför alla hjärtans dag skickade jag detta kuvertet till min BÄSTA vän Camilla. I låg ett kort + några snusklubbor, det är hennes favorit och de har ej sådana uppe i Umeå, tror jag.. Hon blev glad iallafall och då är jag med glad. Idag vet jag dock att hon är rätt ledsen men du kommer klara dig finfint hjärtat, jag kommer till dig snart!

Sista bilden är på tyget som blir till min balklänning. Egentligen är den mycket mörkare men med kamerablixten så blir det såhär. Det kommer bli gudomligt snyggt, speciellt med alla detaljerna som vi ska ha. Me like!

Inga kommentarer: