01 februari 2010

En jobbig dag som gett blåmärken på låren efter att ha stått innebandymålvakt på idrotten idag. Men det var skönt och svettas iallafall även om jag inte mår nåt vidare för övrigt. Slutade vid 15-tiden och då drog jag mig inåt stan och försökte fördriva tiden. Blev en tröja och lite accesoarer, skulle sjunga vid 16.30 och det gick väldigt bra med tanke på hur jag mår osv. Efter det bussade jag hemåt men sprang inom Turken (en kiosk här) och hämtade mina studentskor samt väskan till balen. Det blir soffan hela kvällen för min del och jag orkar inte laga nån mat så det fick bli till och beställa en pizza, tycker jag är värd det. Ska ta itu med städningen imorgon.. eller dagen efter det, är ju somsagt ledig i sex dagar nu. Nu kom pizzan visst, 15 min före sagd tid, me like! Ciao.

1 kommentar:

Anonühm sa...

Åhå, så man kan få blåmärken där av det också... ;)