02 februari 2010

Detta skulle vara min städdag hade jag planerat men jag orkar verkligen inte. Det är inte så att jag är trött direkt men blir varm så fort jag rör mig och det gör fruktansvärt ont. Jag vet inte om man kan få "muskelknutor" men längs med nacken/halsen på vänster sida kan jag flytta runt en stor knuta loch det gör skitont. Smärtan drar sig från baksidan av örat enda ner till axeln. De finns inte på höger sida så det är lite skrämmande.. Har vaknat några gånger inatt av att jag rörde nacken för våldsamt men det gick hyfsat bra, dock måste jag ta tag i huvudet för och kunna få upp det så allt är krångligt. Det blir iallafall soffan i drygt två timmar nu sen ska jag ner till tvättstugan en liten stund och få undan lite skit, får se om städlusten kommer tillbaka senare. Ciao.

Inga kommentarer: