12 januari 2010

Vi körde rollspel i skolan idag under lektionen med det fina namnet Ansvarsfull alkoholhantering. Jag agerade statist under många situationer med under en handling så serverade jag ett bord om fem gäster där en påstod att deras 6:a gin&tonic bara var en 4:a och den andras drink var borta efter att han hade varit på toaletten. Det var verkligen en skitkul grej och min lärare sa att hon hade agerat exakt likadant. Fick reda på innan lektionen att om jag gjorde bra ifrån mig så skulle jag få mvg i kursen så det hoppas jag verkligen men får reda på det först nästa tisdag.

Efter det åkte jag och Sanna till China garden och käkade sen stack vi hem och fixade med vårat projektarbete som ska genomföras om två veckor. Mammi kom inom efter det och vi drog bort till loppisen för att inhandla lite grejs som fattas i min lya. Sen försvann vi ut mot biltema och köpte lite annat smått och gott. På hemvägen gick jag till Maria och käkade där samt samtalade litegrann.

Nu tittar jag på Paradise Hotel, Mattias fick mig till och fastna någorlunda. Är rätt trött då min granne höll mig vaken halva natten så blir till och sussa snart. Börjar dock inte förrän vid 13 imorgon men sovmorgon är aldrig fel. Ciao!

Min granne kan inte stava så jag var tvungen och skriva till ett E....

Inga kommentarer: