11 januari 2010

Nu har jag säkert gått in på samma standardhemsidor 50ggr, aftonbladet-facebook-massa olika bloggar men det händer inget nytt någonstans. Finns det ingen som kan tipsa om lite andra hemsidor, lite nya inspirerande bloggar som kanske gör att min blir mindre tråkig? Borde väl stänga ner här egentligen men det finns ingenting på burken heller. Förr var det Prison Break på måndagar, nu är det mest tråk. Men det är nog en bra sak, att jag inte blir för fast. Nästa vecka sätter nämligen solosången igång igen + att jag anmält mig till en ny grej som jag såg på Halmstadkanalen. DANS! Höll på med streetdance under en period när jag va lite yngre, på gymmet men nu är det några elever/gamla elever från Sturegymnasiet som genom Halmstad dansklubb leder Hiphop/Jazz i varje måndagkväll mellan 19.30-21.00. Ska verkligen bli skitkul då det såg väldigt coolt ut. Det håller till i en av Högskolans lokaler så det är nära och bra. Kostar 600kr/termin vilket jag väl tycker är en helt okej kostnad, skönt och slippa betala helår iallafall då jag kanske inte är kvar i denna underbara staden efter sommaren. Förhoppningsvis har jag och mannen min flytt landet, eller iallafall uppåt i vårt avlånga land. Spelar nog ingen större roll, bara det är Vi.

Försökte väl få med mig någon på dansen först men de spelar ingen roll egentligen tror jag, är väldigt utåtriktad så kommer komma in i det rätt fort. Kanske får med storasyster eller så frågar jag lillsyrran, om hon har ork!
Jag vill ha fredag nu Nu NU! Vill myspysa...

Inga kommentarer: