12 oktober 2009

Om tre dagar, ungefär vid den här tiden så ligger jag och VÄRLDENS BÄSTASTE BÄSTIS, MIN BÄSTIS invirade i varsin filt och tittar på Lejonkungen tre. Ser framemot det något otroligt, speciellt efter tretton timmars resa med en paus i Stockholm där jag ska möta Magnus för en kort brunsch sen en kortkort i Sundsvall också. Åker i 12 timmar totalt varav fyra är på en buss och resten på x2000. Tror iallafall vi somnar ganska tidigt den kvällen, jag brukar ha svårt för att sova på ett tåg mitt under dan, lär nog bara funka upp till Sthlm + att Camilla har skola några timmar på fredagen så då tar jag mig en sovmorgon för sen ska vi göra stan, hela Umeå. Är tänkt att vi ska gå på bio eventuellt, annars lagar vi nog bara någon god mat och myser framför filmer.

Lördag går vi nog upp skapligt tidigt och gör tårtor, hennes friends kommer över och firar lite eftersom att hon fyller år på söndag - hela 20 jävla år! Du var ju bara 13 när jag såg dig första gången. Knappt det, du skulle fylla. Iallafall, vet inte om det blir utgång då, jag och sötisen brukar ju kunna vara rätt crazy ändå och blir fulla på skratt och fanta. Men ja, utelivet i Umeå kanske kan vara nåt. Har ju som tur är ingen hemresa på 13 timmar som jag kan vara bakis under, flyger nämligen hem vilket bara tar två timmar med byte på Arlanda. Får några timmar med bästaste sista dagen med, flyger först vid 16.40. Nu ska jag försöka tänka ut på vad jag ska ha med mig, lär ju kunna bli jäkligt mycket kallare där. Ska också försöka klura på hur jag ska få min lillasyster att låna ut sin kamera till mig under hela fyra dagar 100 mil bort när jag knappt får ha den 2 minuter här hemma. Wish me luck!

1 kommentar:

Sofia sis sa...

Du kommer inte få låna min kamera så som du betedde dig imorse!