13 oktober 2009

Nu ser det ut att vända för mig i skolan efter en liten svacka. Svenska B är den jag har varit mest orolig för eftersom att jag och min lärare inte riktigt kommer överens + att det är sjukt tråkigt MEN på mina fyra senaste uppgifter som man skulle lämna in så fick jag maxbetyg på alla förutom den sista som var VG+ för att det fattades en liten avslutning, men de visste jag. Känns skönt iallafall. Nu idag ska jag göra klart min allra sista uppgift har jag tänkt, i arbetsmiljö och säkerhet sen ska jag bara ta det lugnt och fokusera på högskoleprovet nästa lördag. Skrev ut gamla prov idag i skolan som jag tänkte göra på tåget, hittade facit med. Skrev ut två prov vilket blev sammanlagt ungefär 60-70 sidor varav 40 av dem är räknegrejer, usch. Nu försvann tydligen allt som jag planerat att skriva, jaja --> mer tid till plugget, alltid nåt. Suck!

1 kommentar:

Sis M sa...

Jaså det blev många sidor utskrivna! ;) Har väl knappt nåt bläck kvar... Hihi.