22 september 2009

Mitt 900:e inlägg blir lagom tråkigt med knäckebrödsmulor i tangentbordet. Det är nog värre och inte kunna somna på kvällen än och gå upp tidigt, på morgonen ska man ju ändå upp lixom men på natten får man bara panik över att man inte kan sova. Var hur trött som helst under kvällen men somnade trots det inte förrän strax innan klockan 3. När man då är så trött så man för en gångs skull sover tills klockan ringer klockan sju och man ska vara på topphumör, nej då är hela halsen igenproppad med jag vet inte vad, nåt stickande och jag känner en stark tendens till feber. Mår kasst och vill bara gå till skolan, ta det där förbannade klassfotot och göra religionsprovet sen vill jag hem och sova igen - samtidigt som det känns så förbaskat dumt. Jag känner mig sjuk och jag ser faktiskt sjuk ut men med ett lager av smink, tillfixat hår och ett par lila strumpbyxor så lyckas jag dölja allt att bra tycker jag - bara för att det är mitt sista riktiga klassfoto. Ska försöka stanna hela dagen för jag vet att snacket kommer gå annars, inte för att det är något jag borde bry mig om men iallafall. Nu ska jag cykla bort till skolan.. Ciao!

Inga kommentarer: