24 september 2009

De håller på med byggarbeten precis utanför mitt fönster och lyfter all gammal asfalt med sin stora maskin och släpper sen ner det så att de låter som om hela världen rasar samman. Bortsett från det och den hemska drömmen att jag faktiskt blev våldtagen på mitt gamla jobb av en lärarliknande person på min skola. Det är ganska humoristiskt vem det är men känns som att han skulle kunna vara en liten snoker så jag hoppar det. Fick iallafall springa upp och hämta öronproppar sen försöka sova någon timme till, vaknade en timme innan vad jag hoppats på men fick ändå sova nästan sju timmar trots några avbrott vilket är en klar förbättring. Ska iallafall vara i köket idag och Olas lektioner är helt wonderful så det ska bli roligt. Är schemalagd till 15.30 men slutar nästan aldrig senare än 14.30. Sitter troligen kvar på skolan och väntar på Sanna så jag kan följa med henne och välja studentmössa samt så att vi kan köpa studentleg kl. 16. Tänkte sätta mig i köket och läsa tidningen nu sista stunden iallafall.

2 kommentarer:

Sis M sa...

Gumman! Hoppas du slipper få en tår ikväll. Som du skrev det e skönt att gråta ibland men man ska väl inte behöva göra det varje kväll..
Det va kul att läsa att du tyckte det skulle bli roligt i skolan idag! Det SKA JU VARA ROLIGT bara det att det kan va väldigt mycket att göra ibland.
Jag jobbar ikväll men vill du åka med så hör bara av dig! Det vet du! Du kan ringa när du vill. natt eller dag spelar ingen roll! Ä L S K A R D I G !!

josse sa...

Jo jag vet , kom på de senare efter jag beställt de =p men skit samma , kan ha de så också inte hela världen faktiskt tkr inte jag iaf =P ehhe , aa du det hoppas jag verkligen också , för det gör GUDOMLIGT jävla ont .. kramkram