27 augusti 2009

Att jobba med projektarbetet är roligt (säger jag första dan), det känns inte riktigt som att man pluggar vilket underlättar det hela lite. Jag jobbar tillsammans med Sanna vilket är en toppenkombo, berättar inte vad vi ska göra riktigt ännu men det är riktigt bra! :) Ska egentligen på min halvkusins kalas idag men tänkte kolla med mamma hur många det är som kommer dit, känner att jag egentligen vill ta en stund för mig själv nu. Mysa upp sig i soffan fram Generation Kill eller Lejonkungen, två helt olika genrer men mycket bra ändå! Lite ansiktsmask m.m skulle sitta skönt, brukar dock bli uttråkad rätt snabbt när jag har mina "själv-dagar" så kommer troligen börja städa mitt rum istället vilket känns ganska vettigt, kan inte påstå att det är så hemskt stökigt egentligen, bara lite oordning på mina papper osv. Hatar och avsluta ett blogginlägg så jag säger bara hej då.

Inga kommentarer: