04 juli 2009

Svårt och skriva med min lilla bebis (Malte) i famnen, han är otroligt kelig idag vilket passar perfekt för det är jag med. Nu ligger han och ålar sig i mitt knä, trillar la säkert ner och slår ihjäl sig snart stackarn. Jag har precis ätit frukost och ska strax smita ut på balkongen och läsa lite i en av Twilight-böckerna samt käka gudomligt goda körsbär. Senare ska jag ta mig till Halmstadtravet här, det är V75 och eftersom att vädret är så fint är det inte osannolikt att det kommer ca. 9000 pers dit, lär bli kul! Ikväll blir det film-maraton med Sanna igen.. Vi tittade på Grease igår, idag lär det bli härliga Dirty Dancing mfl. Är ledig imorgon med sen jobbar jag hela måndagen och på tisdag brummar jag, Sanna, storasyster Mia och Mary till Huuultsfreeed!

1 kommentar:

Anonühm sa...

Ville bara meddela att Arvika var bättre än någonsin :)