05 juli 2009

För andra natten i rad är jag hos Sanna, sorgligt nog sover jag inte över men vi har det syndigt mysigt iallafall. Fem dagar i sträck med den tjejen kommer bli så otroligt kul, känner ingen oro överhuvudtaget. Vi har precis tittat på Dirty Dancing och ålat oss över hur mysig den filmen är, hur snygg Patrik Swayze var som ung och ja.. Det räcker! Ska snart se på filmen Festival, rätt jävla logiskt faktiskt. Får se om vi ser hela, bara början får oss till att bli så jäkla laddade (om det går att bli mer laddade än såhär?) Blir nog till och brumma hemåt efter den filmen, lägga mig och sova i mitt rum till bastu. Hoppas verkligen på att kunna sova lite längre.. Ska vara med Sannisen imorgon med, vi ska till Jula och köpa en "vev-laddare" vad nu hon menar med det... Nyss pratade hon med "invaliden" i telefon, nu la hon på så jag får gå. Tjing!

Inga kommentarer: