17 juli 2009

Hjärtat har åkt hem efter tre mysiga nätter här. Jag har varit fruktansvärt förkyld alla dagarna och först nu börjar den ge med sig, kan nog bero på all hostmedicin jag klunkar i mig. Mattias blev iallafall likadan igår och kunde knappt sova inatt den stackaren. Alla dagar har varit relativt lugna faktiskt, vi "firade" ju ett halvår i onsdags men eftersom att jag mådde kasst så gjorde mamma middag åt oss och så satt vi bara hemma och mös, spelade kort m.m. Igårkväll grillade vi nere på gården tillsammans med mamma och Maria, drog sedan ner till Östra stranden och spelade minigolf. Jag förlorade stort!! Mattias vann såklart, trots att han inte har spelat på tre år. Ajja, de var roligt vilket som. Nu ska jag snart skjutsa mamma och en hennes kompis ut till Vilshärad där de ska på middag. Efteråt brummar jag vidare till Ingmarie där det vankas mat tillsammans med pappa, Maria och Mary. Blir väl till och hämta mor min inatt igen så får hålla mig vaken ett x antal timmar till. Inte för att jag inte har tiden, jag är ju faktiskt sjukskriven i två veckor.. Orkar inte dra historien här så fråga bara. Ska dra nu, bye!

Inga kommentarer: