05 juni 2009

Vaknar alldeles för tidigt av alla byggarbetare utanför, när de sen försvinner så smärtar de något enormt i min arm utan någon direkt anledning och då tar insomnandet självklart ännu längre tid. När jag väl somnat igen så ringer de åtta, nio signaler innan jag inser att personen i fråga inte kommer lägga på i första laget och att det är jag som måste svara, så upp hoppar jag. Har inget och göra idag förens vid 16-tiden, då tågar jag och Maria till Ängelholm för jag ska tatuera mig! Blir namnet i nacken nu äntligen. Maria kommer säkert svimma även om hon bara ska titta på så ska springa till Maxi sen och köpa lite nödproviant till henne. Annars får hon sitta utanför bara, tar med henne bara för skojs skull, är inte rädd eller nervös så klarar nog att sitta där själv. Det enda som skrämmer mig är spindlarna som han har i sin studio, det är det värsta jag i vet.

Inga kommentarer: