20 juni 2009

Jag kan nästan andas igen. Allt kommer kännas bättre imorgon när jag stämplar ut från jobbet och är ledig i fyra underbara dagar. Att få höra Mattias röst idag efter 86 dagar gjorde att allt kändes lättare, ska få träffa han på måndag äntligen. Tänkte först åkt imorgon efter jobbet men blir lite stressigt och stress har jag så det räcker + att jag vill sova ut på måndag. Tåget går inte förens vid lunchtid så det ska bli skönt. Maria har precis varit här och ätit med mig och mamma. Varken jag eller mamsen hade ju nåt direkt midsommarfirande, hon jobbade och jag åkte hem och sov istället så vi passade på idag men det var ingen vanlig midsommarmat. Började med egengjord sushi sedan gick vi över till nypotatis och en kycklinggryta och avslutade allting med en god geggig grej med jordgubbar i, mumsigt som attan men mätt blev man. Ska försöka att verkligen koppla av nu resten av kvällen, tänkte se nån film och så. Ska gå upp klockan 6 imorgonbitti men behöver inte sova mer än 7 timmar ungefär eftersom att jag kan lägga mig när jag vill imorgon. Jobbar inte så många timmar heller, var på jobbet redan vid 7 idag för att inga andra bussar passade vilket resulterade i att jag var färdig vid 11-tiden. Jag var verkligen grymt trött, hade ont i huvudet och resten av kroppen + att jag hade ringt mamma och bölat som bara den så de skickade hem mig så att jag fick sova ordenligt så att jag skulle orka imorgon med, för sen är det stängt i fyra dagar. Får se hur det känns imorgon, ska försöka stanna lite längre så att det blir några fler timmar och så men klarar jag inte det så är jag ju ändå färdig med allting eftersom att det inte går att förbereda någonting som håller så många dagar. Tv nu.

Inga kommentarer: