31 maj 2009

Vädret är helt underbart och jag hoppas verkligen att det är fint väder den här dagen nästa år med. Varför? Jo, för rent tekniskt sett så skulle detta varit MIN baldag. Ångrar inte att jag hoppade av och började om, inte för en sekund. Önskar bara mig själv och mina fina klasskamrater minst lika fint väder nästa år. Kommer säkert kännas lite på studenten och jag kan inte rå för att jag faktiskt har en liiiiiiiiiiiten förhoppning om en gnutta regn iår (förlåt)

Jag ska snart dra mig ut i solen, tar med mig frukosten. Senare idag ska jag, syrrorna och mamsen dra ut en sväng och grilla samt käka glass. Är ju Mors dag och vad passar då inte bättre än och vara ute i solen hela dagen. Var väl tänkt att jag skulle titta på balen men mjää, inte hundra ännu. Måste plugga med eftersom att jag har prov imorgon. Hungrig nu, ta-ta!

Inga kommentarer: